Site Loader

Funkcje programów mobilnych cały czas się rozwijają. Przy takiej ilości nowych funkcji może nam się wydawać, iż zmianie ulega także cała przyszłość marketingu.

– Rozszerzona rzeczywistość (AR) – to technologia, która pozwala użytkownikom na przeglądanie obrazów , które generowane są komputerowo za pomocą tabletów albo smatfonów. Jest to sposób dla korporacji na tworzenie interaktywnego doświadczenia, które mamy możliwość zobaczyć za pomocą kamery urządzenia a także rozszerzyć na rzeczywisty świat.

– Wirtualna rzeczywistość (VR) – Technologia ta pozwala użytkownikom na interakcję z cyfrowo stworzonymi środowiskami za pomocą zestawów słuchawkowych oraz innych urządzeń. Jest używany przez niektóre firmy jako sposób na zwiększenie świadomości firmy i zaangażowania nabywców.

– Rozpoznawanie głosu – To program służący do rozpoznawania głosu, szeroko stosowane w aplikacjach mobilnych, takowych jak Siri, Cortana.

Programy mobilne to nie tylko metoda na pozostanie w kontakcie z przyjaciółmi oraz rodziną, lecz także na odkrycie zupełnie nowych rzeczy. Wraz z stale rosnącą liczbą urządzeń mobilnych istotne jest, aby korporacje posiadały również swoją aplikację mobilną.

W ostatnich paru latach nastąpił znaczny wzrost użycia mobilnych programów. Na podstawie Statista do roku 2020 na całym świecie będzie nieco ponad dwa miliardy aktywnych użytkowników mobilnych aplikacji. To wynika po części ze wzrostu liczby komórek a także tabletów, które to wiele osób nosi zawsze ze sobą.

Aplikacje mobilne stają się coraz bardziej popularne wśród nas, bo oferują komfort a także bardzo łatwy dostęp, niezależnie od miejsca Twojego pobytu. Potrafią pomóc Ci szybko znaleźć informacje i ułatwić Ci życie, zapewniając bardzo szybkie rozwiązania Twoich problemów lub spełnienie wymagań.

Najczęściej popełniane błędy w trakcie tworzenia aplikacji to nie branie pod uwagę wymagań klienta oraz nietestowanie aplikacji.

Pierwszym poważnym błędem jest pisanie programów bez uwzględniania potrzeb przyszłego użytkownika. Następnym poważnym błędem jest nie przetestowanie aplikacji. Testowanie pomaga twórcom wykryć możliwe kłopoty z aplikacją przed jej udostępnieniem, aby uniknąć wielu kłopotom zarówno dla Ciebie, jak i dla przyszłych użytkowników.

Właściciele spółek popełniają wiele błędów podczas tworzenia aplikacji. Oto 5 najczęstszych błędów, których należy unikać: Nie branie pod uwagę doświadczenia odbiorcy docelowego, Nie uwzględnienie żywotności programów, Wybór niewłaściwej platformy do dalszego rozwoju, Skupienie nadmiernej uwagi na zbyt wielu funkcjach, Nie testujesz swojej aplikacji.

Z jakiego powodu należy tworzyć aplikację dla spółki?

Żyjemy w cyfrowym świecie i dużo trudniej jest przyciągnąć uwagę klientów. Firmy używają teraz programów, żeby podkreślić swoją obecność. Pisanie programów jest uważane za jedną z najkorzystniejszych decyzji dla każdej spółki. Podnosi świadomość marki, znacznie poprawia wrażenia klientów oraz zwiększa dochody.

Zyski z pisania aplikacji dla działalności obejmują:

– podniesienie świadomości przedsiębiorstwa

– lepsze doświadczenie klienta

– zwiększ przychody

Link: aplikacje-mobilne-poznan.pl

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *